ویدیو معرفی هوتخش سبا

شرکت ما از سال ۸۹ به مدت یک دهه در حال فعالیت و کسب تجربیات ارزشمند بوده و از سال ۱۴۰۰ با اخذ مجوزهای لازم ، با هدف رونق بخشی به اقتصاد در صنعت اهن و فولاد و فراهم اوردن بستری مناسب برای بهره گیری از توانایی های نیروهای جوان،خلاق،مصمم و متخصص که به دنبال فردایی روشن هستند،با نام تجاری فولادهوتخش سبا تحت مدیریت سرکار خانم ندا امینی فعالیت خود را به صورت رسمی ادمه داده است.
ما با تمرکز بر سه اصل مهم یعنی رشد و ارتقا اعتمادپذیری، و منحصر به فردبودن، همواره در کنار شما خواهیم بود.همچنین یکی از چشم اندازه های این مجموعه ،تاسیس کارخانه تولیدی جهت اشتغال زایی است تا از این طریق بتوانیم تعداد بیشتری از جوانان مستعد را در مسیر رقابت های جهانی همراه خود کنیم.
ما اینجاییم تا دانش و تجربه خود را با بهره گیری از سیاست های نواورانه و به روز سازمان، به ایده های استراتژیک تبدیل کرده و راه های جدیدی را به سوی تجارت های جهانی و برون مرزی بگشاییم .همچنین،درصدد ایجاد رابطه ای بلند مدت و متقابل با مشتریان، همکاران،تامیین کنندگان و سایر ذینفعان خود هستیم تا اهداف عالی شرکت را محقق سازیم. این رویکرد، سبب گسترش همکاری با بزرگترین شرکت های صنعتی در داخل و خارج از کشور در حوزه های متالوژی، ساخت و ساز،خودروسازی،نفت و گاز، پتروشیمی، برق و الکترونیک، ماشین الات و تجهیزات،لوازم خانگی و دیگر صنایع شده است.

administrator

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *